Pytania i odpowiedzi
F.A.Q.- Najczęściej zadawane pytania
1.Jak długo trzeba czekać na zamówiony produkt?
Czas wysyłki produktów z naszego sklepu wynosi do 2 dni roboczych. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego dostawcy. Sprawdź przewidywany czas dostaw dla poszczególnych przewoźników tu: Czas i Koszty dostawy
2.Czy mogę odebrać towar osobiście?
Nie ma możliwości odbioru osobistego w naszym sklepie.
3.Czy mogę otrzymać Fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak. Podczas składania zamówienia zaznacz sekcję Faktura Vat i uzupełnij dane.
4.Do kiedy mogę dokonać wpłaty za zamówione produkty?
Na wpłatę czekamy do 7 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
5.Czy wysyłacie za granicę?
Nie. Obecnie nie wysyłamy paczek poza granicę Polski.
6.Paczka zaginęła, co robić?
Skontaktuj się z nami drogą mailową, podając swoje dane i numer zamówienia.
7.Paczka przyszła uszkodzona, co robić?
Skontaktuj się z nami w celu zgłoszenia reklamacji na otrzymane zniszczone produkty. UWAGA: W przypadku dostaw firmą kurierską, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i wysłać skan lub zdjęcie na adres mailowy sklepu.
8.Czy towar drewniany jest szlifowany?
Nie, produkty drewniane wycinane metodą laserową nie są w naszym sklepie szlifowane. Sprzedajemy wyłącznie produkty surowe, posiadające lekkie przypalenia charakterystyczne dla metody cięcia laserowego. Można się ich pozbyć przy użyciu papieru ściernego.