Pytania i odpowiedzi

 F.A.Q.- Najczęściej zadawane pytania

1.Jak długo trzeba czekać na zamówiony produkt?

Czas wysyłki produktów z naszego sklepu wynosi do 2 dni roboczych. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego dostawcy. Sprawdź przewidywany czas dostaw dla poszczególnych przewoźników tu: Czas i Koszty dostawy

2.Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie ma możliwości odbioru osobistego w naszym sklepie.

3.Czy mogę otrzymać Fakturę VAT na zamówione produkty?

Tak. Podczas składania zamówienia zaznacz sekcję Faktura Vat i uzupełnij dane.

4.Do kiedy mogę dokonać wpłaty za zamówione produkty?

Na wpłatę czekamy do 7 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

5.Czy wysyłacie za granicę?

Nie. Obecnie nie wysyłamy paczek poza granicę Polski.

6.Paczka zaginęła, co robić?

Skontaktuj się z nami drogą mailową, podając swoje dane i numer zamówienia.

7.Paczka przyszła uszkodzona, co robić?

Skontaktuj się z nami w celu zgłoszenia reklamacji na otrzymane zniszczone produkty. UWAGA: W przypadku dostaw firmą kurierską, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i wysłać skan lub zdjęcie na adres mailowy sklepu.

8.Czy towar drewniany jest szlifowany?

Nie, produkty drewniane wycinane metodą laserową nie są w naszym sklepie szlifowane. Sprzedajemy wyłącznie produkty surowe, posiadające lekkie przypalenia charakterystyczne dla metody cięcia laserowego. Można się ich pozbyć przy użyciu papieru ściernego.









 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl